SOPOL - bariery energochłonne

Zobacz również

  • Wyroby hutnicze
  • Bariery energochłonne
  • Odzież ochronna i robocza
  • Węgiel - miał - koks
  • Sól w tabletkach
  • Talk
Milo Telecom

Bariera Mostowa Klasa H4

H4BP400P2250 + płyta betonowa 13 cm

Komponenty Przekrój
  • dolna prowadnica typu Σ 4500 mm grubość 2,5 mm
  • górna prowadnica typu W 4500 mm grubość 4,0 mm
  • słupek 'HEA 120' + płyta podstawy, odległość między słupkami 2225 mm
  • przekładka dolna grubość 5,0 mm
  • przekładka górna 'HEA 140'
  • zastrzał
  • poręcz górna części 'U' 65x120x65, grubość 4,0 mm z przekładką
  • zastrzał poziomy i skośny
  • płytka zabepieczająca przed rozpinaniem
  • mocowania MA 24
  • reflektory (co 13,50 m)
  • płyta dolna dł. 2972 mm, wys. 1925 mm, siatka 50 x 50 x 3 mm
  • płyta górna kątowa 55º, 1000 mm (639+ 639) , siatka 50 x 50 x 3 mm
  • słupek dolny/ element łączący płyty
  • element łączący w kształcie omegi do płyty kątowej górnej
  • łańcuch / element łączący płyty dolnej
  • łańcuch spawany średnica 7,5-49x28 mm , długość = 1,000 mm
  • części zapasowe i łączące śruby i nakrętki

Zapewnia część dojazdu i wyjazdu ( 27,00 m , 13,50 m dojazd, 13,50 m wyjazd)
Przekrój bariery, model: H4BP400P2250 + płyta betonowa 13 cm Odległość między słupkami 3000 mm
Osiągi:
Pojazd osobowy 900kg Autobus 13.000 kg
  • Test: IME/BSI-49/837A
  • ASI (poziom intensywności zdarzenia): 0,90
  • W (szerokość pracująca): 0,70 m
  • WCDI (poziom zniszczeń pojazdu): LS0022000
  • THIV: 23,0 km/h
  • PHD: 18,0 g
  • Test: IME/BSI-50/838A
  • W bariery: 1,5 m
  • W płyty: 1,8 m
Włoskie Świadectwo Homologacji zgodnie z orzeczeniem ministerstwa 2367/ 21.06.2004 r.